Lördag 7 november

Vaknade för en liten stund sedan, har en konstig känsla i kroppen. När man precis är helt nyvaken är man för dryg för att känna något, men sedan känner man hur den här känslan intar hela kroppen..
Jag har tusen känslor och tusen tankar precis under ytan, men ändå känner jag mig så tom. Han har varit det första jag tänker på när jag vaknat den senaste veckan.

Har det behövts såhär mycket tid för att förstå att jag inte passar in i dina ramar eller du har vetat det hela tiden? Varför har du slösat så mycket tid på mig när du kunde varit med någon bättre? Någon du tyckt mer om? Varför har du velat leka såhär med mina känslor, varför har du velat såra mig? Vad är det som får dig att tycka att det är kul? Vad är det som har fått dig att tycka att jag förtjänar allt det här? Vad är det som har fått dig att tycka att det har varit värt all tid du lagt ner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0