Och du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Jag har förstått nu vad det är du faktiskt velat hela tiden, jag kan säga att du har lyckats jävligt bra, flera gånger om, jag önskar att du kunde vara nöjd nu

Maybe if you say it straight to me that you don't really want or like me, I think I'll have easier to let you go. Why do you still have to play games with me? It's hard enough, you've hurt me enough already, I really think it's enough now, I don't want this anymore, I can't stand it no more, it feels like heartache through the whole body..

Jag fattar inte vad du får ut av det, hur kan det kännas så jävla bra att du har mig runt lillfingret och vet att jag kommer när du vill, vet att du kan leka med mig och mina känslor hur mycket du vill, hur kan det kännas så jävla bra för dig?

Vet du att du sårar mig genom de minsta sakerna, att jag hatar när jag inte vet vad du gör för att jag är rädd för att du är med någon annan än mig, att ni gör något som skulle få mig att gå sönder ifall jag fick veta att det var så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0