Jag tror jag förstår nu.

Vet du vad, du kan verkligen dra åt helvete. Jag vill inte veta något, jag vill inte höra dig säga något. Jag vill bara ha bort dig ur mitt liv, glömma dig

Jag vet nu, tack jag vet nu och det räcker nu, det gör verkligen det. Jag ska bara verkligen förstå nu hur du hela tiden har sett på mig, det kommer göra ont som fan men efter det så kommer du försvinna från mina tankar, jag lovar dig. Jag hoppas att du aldrig mer hör av dig till mig igen, det är ju egentligen så vi vill ha det, eller hur?

"Jag vill inte prata med dig mer för du är jobbig och det vet du själv" Varför prata med mig från början om du nu tycker att jag är jobbig, varför träffa mig om jag är jobbig? Snälla hör bara aldrig mer av dig och jag lovar dig, du ska aldrig mer behöva tycka att jag är jobbig, du ska aldrig mer behöva ha med mig att göra.

Så mycket tid vi har slösat på varandra, har inte du också tänk på det, känt det? Vi har verkligen bara slösat varandras tid.

Dina ord bevisar verkligen att du inte tycker om mig det minsta, att allting bara varit ett spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0